Η διεθνής Ελληνίδα σχεδιάστρια εντυπωσίασε για άλλη μία φορά το παρισινό κοινό με τα ρούχα της νέας συλλογής της
Στη φετινή διοργάνωση η Ελληνίδα σχεδιάστρια, που πρόσφατα μπήκε με το δεξί και στα βρετανικά πολυκαταστήματα Harrods, παρουσίασε τη συλλογή Celia Kritharioti Couture για τη σεζόν Ανοιξη-Καλοκαίρι 2024 με τη συνδρομή τριών διάσημων μοντέλων: της Κοκό Ροσά, της Κάντις Σουάνπολ και της θρυλικής Ναόμι Κάμπελ, που άνοιξε και το show.
Αυτή δεν ήταν βέβαια η πρώτη φορά που η διεθνής σχεδιάστρια συνεργάστηκε με το αειθαλές supermodel. «Η Ναόμι είναι ίνδαλμα στον χώρο της μόδας με μακροχρόνια πορεία που την τοποθετεί στη σφαίρα του μύθου. Το να την έχουμε στο φετινό σόου μας ήταν μια ευτυχής συγκυρία», δήλωσε η Σίλια, η οποία μίλησε και για τη συνεργασία της με τη Σουάνπολ.
«Ηθελα εδώ και καιρό να συνεργαστώ με την Κάντις Σουάνπολ και χαίρομαι που ήρθε η κατάλληλη στιγμή. Είναι εξαιρετικά συνεργάσιμη. Σκεφτείτε ότι το νυφικό με τα κοχύλια, με το οποίο έκλεισε το σόου, το δημιούργησα επάνω της κάνοντας πρόβες στο Παρίσι. Το χαρήκαμε και οι δύο».
Καλεσμένοι στο σόου ήταν fashionistas, επιχειρηματίες, fashion editors και διεθνή μοντέλα όπως η Σάρα Σαμπάιο, ενώ πολλοί γνωστοί Ελληνες ταξίδεψαν μέχρι το Παρίσι ειδικά για τη Σίλια – ανάμεσά τους, η Δήμητρα Κούστα, η Χριστίνα Μήτση, οι Βέτα και Λώρα Τσουκαλά, η Σούλα Λιάκου, η Λένα Παπαληγούρα, η Μαρίνα Βερνίκου, η Ρόη Αποστολοπούλου, ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Καλομοίρα.
Η Ναόμι, ως σταρ, ήταν το τελευταίο μοντέλο που έφτασε στον χώρο συνοδεία σωματοφυλάκων. Ηταν όμως έτοιμη, βαμμένη και χτενισμένη από τους δικούς της συνεργάτες, και το μόνο που χρειάστηκε να κάνει προτού βγει στην πασαρέλα ήταν να ράψει, κατά την αγαπημένη συνήθειά της, ματάκια για θετική ενέργεια στη φόδρα του ρούχου που θα φορούσε.
Η επιβλητική αίθουσα «Pavillon Cambon Capucines», όπου πραγματοποιήθηκε η επίδειξη, είχε μεταμορφωθεί σε θαλάσσιο βυθό, σύμφωνα με τη βασική έμπνευση για τη φετινή συλλογή.
Κοχύλια ως σύμβολο ζωής, αντοχής και ελπίδας, κοράλλια, αστακοί, ιππόκαμποι και καβούρια κόσμησαν mermaid και mini dresses, ενώ τα αστραφτερά χειροποίητα κεντήματα αποτύπωναν τους ιριδισμούς του κύματος και το παιχνίδι τους με τον ήλιο και το φεγγάρι.
Οι βραδινές τουαλέτες από φίνα υφάσματα, όπως οργάντζα και τούλι, αριστοτεχνικά ραμμένες ώστε να αποθεώνουν τη γυναικεία φιγούρα, απέτισαν τον δικό τους φόρο τιμής στη θάλασσα με τις αποχρώσεις τους: μπλε, aqua, πράσινο, ροζ, μοβ, χρυσό, ασημί και κίτρινο. «Η θάλασσα είναι έμπνευση και σημείο αναφοράς για μένα. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς να τη βλέπω ή να ταξιδεύω.
Με τα θαλασσινά ταξίδια ικανοποιώ την ανάγκη μου να ξεφύγω από τη ρουτίνα, να κατεβάσω τους ρυθμούς, να αφουγκραστώ τα θέλω μου.
Είτε τη βλέπεις είτε βουτάς μέσα της, η θάλασσα σε εξημερώνει», εξήγησε η σχεδιάστρια. Το make-up επιμελήθηκαν ο εξαιρετικός Πάτρικ Τα, ο οποίος ταξίδεψε από το Λος Αντζελες ειδικά για το σόου, και η Μαρία Νικολουδάκη.
Μετά τη λαμπερή επίδειξη ακολούθησε πάρτυ στην αίθουσα «Marie-Antoinette» στο αριστοκρατικό «HÔtel de Crillon», όπου τα διάσημα μοντέλα και οι φίλοι της σχεδιάστριας διασκέδασαν με τις επιτυχίες του Κωνσταντίνου Αργυρού και της Καλομοίρας, βάζοντας τον ιδανικό επίλογο σε ένα από τα καλύτερα σόου της Σίλιας Κριθαριώτη.