Επίθεση με βιτριόλι στην Καλλιθέα: Οι εμμονές της Έφης σε νέα ηχητικά ντοκουμέντα – Πήγαινε στις χαρτορίχτρες για τα… ερωτικά της

671

Επίθεση με βιτριόλι στην Καλλιθέα: Οι εμμονές της Έφης σε νέα ηχητικά  ντοκουμέντα - Πήγαινε στις χαρτορίχτρες

Σε όλες τις επαφές με τις χαρτορίχτρες, η 37χρονη καταγράφει τις συνομιλίες τους, ώστε να ελέγχει αν της βγαίνουν ή όχι τα όσα της προβλέπουν – Την Τετάρτη ξεκινά η δίκη

Η αντίστροφη μέτρηση για τη δίκη  της υπόθεσης που συγκλόνισε το πανελλήνιο έχει πλέον ξεκινήσει. Δύο μέρες απομένουν ως τη στιγμή που η Ιωάννα Παλιοσπύρου θα κοιτάξει στα μάτια τη γυναίκα που της κατέστρεψε τη ζωή.

Την ώρα που η Ιωάννα, θύμα της επίθεσης με βιτριόλι, δηλώνει έτοιμη να βρεθεί στη δίκη της Τετάρτης αντιμετωπίζοντας κατά πρόσωπο την 37χρονη βιτριολίστρια, σοκ προκαλούν τα νέα στοιχεία που προκύπτουν για το μέγεθος της εμμονής της δράστριας η οποία δεν έχει αφήσει χαρτορίχτρα για χαρτορίχτρα προκειμένου να μάθει τα μελλούμενα όχι για έναν αλλά για δυο άντρες που έχουν μπει στη ζωή της.

Από τη μια αναρωτιέται τι θα γίνει με τον Νίκο τον κοντό, όπως τον αναφέρει σε μια από της συνομιλίες της και από την άλλη ζητά να μάθει τι θα συμβεί με τον καινούργιο άνδρα που μπήκε στη ζωή της και που σύμφωνα με την δική της εκδοχή της κάνει διάφορα σκηνικά.

Σε όλες τις επαφές με τις χαρτορίχτρες είτε τις τηλεφωνικές είτε τις δια ζώσης, η 37χρονη καταγράφει τις συνομιλίες τους, προκειμένου να κρατά με τον τρόπο αυτό το δικό της ηχητικό ημερολόγιο, ώστε να ελέγχει αν της βγαίνουν ή όχι τα όσα της προβλέπουν. Αυτή που εμπιστεύεται περισσότερο ακούει στο όνομα Αργυρώ και όπως ξεκάθαρα ανέφερε σε ηχογραφημένο ντοκουμέντο που παρουσίασε σήμερα στο Live News ο Νίκος Ευαγγελάτος την επισκέπτεται για παραπάνω από ένα χρόνο.

Οι χαρτορίχτρες που πλέον την γνωρίζουν και από την καλή και από την ανάποδη καθώς είναι από τις καλύτερες και σταθερές πελάτισσες τους, της στήνουν το δικό τους παιχνίδι χωρίς όμως εκείνη τυφλωμένη από το πάθος της, να το αντιλαμβάνεται. Συμφωνά με τα ηχητικά ντοκουμέντα σε όσες έχει απευθυνθεί πάνε την κουβέντα προς το σημείο που εκείνη επιθυμεί, αφού το μόνο που την νοιάζει είναι μόνο η προσωπική της αποκατάσταση. Μάλιστα όπως παραδέχεται έχουν υπάρξει φάσεις στη ζωή της που είτε ήταν εντελώς μόνη της είτε «έπαιζε» με τουλάχιστον τρεις άνδρες, όπου με κανέναν όμως δεν είχε δημιουργήσει μια μόνιμη σχέση.

Χαρτορίχτρα: Η άλλη η γυναίκα ποια είναι που υπάρχει στη ζωή του;
Κατηγορούμενη: Σε ποιον;
Χαρτορίχτρα: Άσ’ τον άλλον. Στον καινούριο.
Κατηγορούμενη: Δεν ξέρω… Εσύ θα μου πεις
Χαρτορίχτρα: Βλέπω και μία άλλη γυναίκα. Τώρα… έχουνε χωρίσει… είναι στα χωρίσματα…
Κατηγορούμενη: Υπήρχε μία σχέση.
Χαρτορίχτρα: Μπράβο.
Κατηγορούμενη: Έχουν χωρίσει αλλά μπορεί να μην το έχει ξεπεράσει ακόμα.
Χαρτορίχτρα: Ναι. Αλλά δεν ξαναγίνεται.
Κατηγορούμενη: Ωραίο αυτό.
Χαρτορίχτρα: Δεν υπάρχει περίπτωση.
Κατηγορούμενη: Ωραία μέχρι εδώ.
Χαρτορίχτρα: Κι αυτή έχει άλλον.
Κατηγορούμενη: Δεν νομίζω, αλλά…
Χαρτορίχτρα: Εγώ ξέρω ότι παίζεται μ’ έναν άλλον τώρα.
Κατηγορούμενη: Μπορεί… Πες… ο… και ο … . Ο καινούριος είναι ο … και ο παλιός ο … . Θέλω να δεις όμως και για τον… αν θα ξαναγυρίσει, αν θα…
Χαρτορίχτρα: Θα δω… θα δω… Μπορείς να μου πεις τι σε φοβίζει πάνω σ’ αυτόν τον άνθρωπο; Τον καινούριο…
Κατηγορούμενη: Ότι είναι άπιστος. Θέλω να δω αν έχει άλλη. Και ο ένας και ο άλλος.
Χαρτορίχτρα: Εδώ υπάρχουν αμφιβολίες και οι αμφιβολίες είναι δικαιολογημένες.
Κατηγορούμενη: Α γεια σου. Αυτό ήθελα να δω.

Από την άλλη σημαντικά ήταν και τα στοιχεία που προέκυψαν μέσα από μια σειρά φωτογραφιών που παρουσίασε το Mega από το σημείο της επίθεσης της 20ης Μαϊου 2020 και λίγα λεπτά μετά την έλευση στο χώρο των αστυνομικών, με το βιτριόλι στο πάτωμα, μετά την ρίψει στο πρόσωπο και στο σώμα της Ιωάννας, να αφρίζει καταστρέφοντας τοίχους και μάρμαρα.