Μόλις έξι ημέρες από την κυκλοφορία του το “Last Dance” μετράει περισσότερες από 550.000 χιλιάδες προβολές στο Youtube
Την Τετάρτη 10 Μαρτίου παρουσιάστηκε, από την ΕΡΤ το “Last Dance” το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 65o πανευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision. Το μελωδικό up-tempo τραγούδι με 80s στοιχεία φαίνεται ότι χαίρει πολύ θερμής υποδοχής στην Ευρώπη με τα αποτελέσματα να το αποδεικνύουν.
Μόλις έξι ημέρες από την κυκλοφορία του το “Last Dance” μετράει περισσότερες από 550.000 χιλιάδες προβολές στο Youtube και «σκαρφάλωσε» στα Top 50 των iTunes Charts σε 15 χώρες!
Η Stefania με το Last Dance κατέκτησε την πρώτη θέση στο Ελληνικο Itunes chart, την 4η στην Νορβηγία και το Ισραήλ , την 7η στην Φινλανδία και την 12η στην Ολλανδία και την Σουηδία.
Η επιτυχία συνεχίζεται και στην δημοφιλή πλατφόρμα streaming μουσικής του Spotify όπου μετράει ήδη 172.000 χιλιάδες Streams, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της Eurovision Ελληνική συμμετοχή καταφέρνει να συμπεριληφθεί σε Spotify Editorial Lists αλλά και στην πολύ δημοφιλή λίστα “New Music Friday” τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ολλανδία και το Βέλγιο.
Στο «πλευρό» της ελληνικής αποστολής φαίνεται να είναι σημαντικά πρόσωπα της Ευρωπαϊκής καλλιτεχνικής σκηνής με τον Διευθυντή του Εθνικού θεάτρου της Σουηδίας και καλλιτεχνικό διευθυντή της Eurovision 2013/2016 να δηλώνουν στο twitter «Λατρεύω την ελληνική συμμετοχή στον φετινό διαγωνισμό».
Η εκτενής αναφορά της Ισπανικής τηλεόρασης και των μέσων στην Ολλανδία και το Βέλγιο συμπληρώνουν αυτής της πολύ καλή πρώτης εντύπωσης που υπόσχεται πολλά… τον Μάιο στο Rotterdam. Πολλοί κάνουν λόγο για την πιο υποσχόμενη συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision τα τελευταία χρόνια. Εντός των συνόρων μεγάλο μέρος της ελληνική showbiz εξέφρασε τον ενθουσιασμό του και στήριξε την Ελληνική συμμέτοχη βάζοντας stories με την ευχή για καλή επιτυχία. Η Genevieve, ο Θέμης Γεωργαντάς, ο παραολυμπιονίκης Αντώνης Τσαπατάκης, ο Λαμπρος Κωσταντάρας ήταν μερικοί μόνο από αυτούς! Φυσικά οι πρώτοι που υποδέχτηκαν το “Last Dance” είναι οι eurofans.
Η μεγάλη πρόκληση τώρα για την Stefania και την ομάδα της, είναι να ανατρέψει τα στοιχήματα τα οποία την κατατάσσουν θέση οχι αντίστοιχη της πορείας και αποδοχής που έχει το τραγούδι στην Ευρώπη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός οτι τα γραφεία στοιχημάτων λαμβάνουν υπόψιν τους τις θέσεις που έχει φέρει μια χώρα τα τελευταία χρόνια και δυστυχώς η Ελλάδα είχε καταταγεί σε χαμηλές θέσεις όπως το 2018 όπου και δεν πέρασε στον τελικό και το 2019 με την ελληνική αποστολή να φέρνει την 23 θέση στον τελικο.
Πηγή: Πρώτο Θέμα