Η Ελένη Ράντου απάντησε στην κριτική της Πόπης Διαμαντάκου για τη σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», όπου και πρωταγωνιστεί υποδυόμενη τη μητέρα της σπουδαίας σοπράνο. Η ηθοποιός αναφέρθηκε στο σχόλιό της για τις υποκριτικές της ικανότητες και τόνισε πως αποδέχεται όλες τις απόψεις.
«Ατύχησε όμως η “Μαρια” και στις ερμηνείες. Η Ελένη Ράντου παίζει την …Ράντου, καρικατούρα αυστηρής μάνας σε μάλλον κωμικές σκηνές Να υποθέσω ότι μελέτησε, όπως θα έπρεπε, την επιστολή της μητέρας της Κάλλας προς την Κάλλας, που βρίσκεται εδώ, στο Μουσείο Κάλλας, στην Μητροπόλεως, και κατάλαβε αυτό που βλέπουμε; Τι να πω!», έγραψε η Πόπη Διαμαντάκου μεταξύ άλλων.
Η Ελένη Ράντου σημείωσε πως η ίδια θεωρεί τη σειρά υπέρβαση, εκφράζοντας την ικανοποίησή της για το τελικό αποτέλεσμα. Σε άλλο σημείο της συνέντευξης που έδωσε στην εκπομπή «Breakfast@Star», επισήμανε ότι δεν δίνει σημασία στα νούμερα τηλεθέασης, εστιάζοντας στη δημιουργία ποιοτικής δουλειάς.
«Μπράβο, ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Είμαι εκπαιδευμένη να δέχομαι τα πάντα. Θεωρώ ότι ήταν μια υπέρβαση και είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα, ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του. Έχουμε παλέψει πολλά χρόνια για να μπορεί ο καθένας να λέει τη γνώμη του. Ακόμα κι αν διαφωνείς, ο καθένας έχει αυτό το δικαίωμα», είπε χαρακτηριστικά.
Τόνισε στη συνέχεια, πως περισσότερο γελάει με τα σχόλια που ακούει, παρά που στενοχωριέται. «Εγώ με τα χρόνια και τις εμπειρίες μου, περισσότερο γελάω με όλα αυτά, παρά στεναχωριέμαι. Εμείς οι ηθοποιοί δεν κρίνουμε, κάνουμε πράξεις. Αυτή είναι η δική μας γενναιότητα. Δεν παρακολουθώ τα νούμερα. Όταν κάνεις μια σειρά στην ΕΡΤ, δεν σε ενδιαφέρει ο ανταγωνισμός, την κάνεις γιατί σε ενδιαφέρει η ίδια η δουλειά», σημείωσε.
Αναφερόμενη στον ρόλο της ως μητέρα της Κάλλας, δήλωσε ότι τον επέλεξε λόγω της τόλμης του χαρακτήρα της. Τέλος, εξήγησε ότι τα χαμηλά budget στην Ελλάδα δεν επιτρέπουν παραγωγές επιπέδου Netflix και ανέφερε πως έχει κουραστεί από τις επαναλήψεις του «Κωνσταντίνου και Ελένης». «Δέχτηκα να υποδυθώ τη μητέρα της Κάλλας, γιατί ήταν μια τολμηρή προσωπικότητα για εκείνη την εποχή. Η Ελλάδα έχει χαμηλά budget, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί το όνειρο του αρχοντοχωριάτη και να μπει στο Netflix. Δεν ασχολούμαι με τις επαναλήψεις του “Κωνσταντίνου και Ελένης”, γιατί με κούρασαν», είπε κλείνοντας.
Η κριτική της Πόπης Διαμαντάκου
Η νέα βιογραφική σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που Έγινε Κάλλας», που καταγράφει τη μεταμόρφωση της νεαρής Μαρίας Κάλλας από ασχημόπαπο στη μεγαλύτερη ντίβα όλων των εποχών, δεν φαίνεται να άρεσε στην Πόπη Διαμαντάκου. Η καινούρια σειρά σε σκηνοθεσία και σενάριο της Όλγας Μαλέα, βασίζεται στη συλλογή πληροφοριών από το βιβλίο «Η Άγνωστη Κάλλας» του ιστορικού Νικόλα Πετσάλη-Διομήδη.
Σε μία αιχμηρή ανάρτηση που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η τηλεκριτικός σχολίασε πως η σειρά δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να αποτελέσει μια αξιόλογη καλλιτεχνική προσπάθεια, παραμένοντας μια χαμένη ευκαιρία τόσο για το ελληνικό, όσο και για το διεθνές κοινό. Επισήμανε επίσης, ότι η παραγωγή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες για μια σειρά που ασχολείται με τη ζωή της Μαρίας Κάλλας, ακόμα και στα πρώτα της βήματα και χαρακτηρίστηκε από την τηλεκριτικό ως φτωχή παραγωγή που θυμίζει παλιές εποχές της ΕΡΤ, ενώ η σκηνοθεσία κρίνεται διεκπεραιωτική και τα εξωτερικά γυρίσματα πρόχειρα, προκαλώντας αρνητική εντύπωση.
Η κριτική της επεκτείνεται και στις ερμηνείες, με την Ελένη Ράντου να σχολιάζεται ότι παίζει μια «καρικατούρα αυστηρής μάνας», ενώ οι προσπάθειες άλλων ηθοποιών, όπως του Μάξιμου Μουμούρη και του Ιωάννη Παπαζήση, αναγνωρίζονται αλλά θεωρούνται μερικώς πετυχημένες λόγω αστοχιών στο σενάριο και το μοντάζ. Ιδιαίτερη μνεία της κριτικής της γίνεται στη νεαρή Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου, που παρά το ταλέντο της, φαίνεται να στερείται καθοδήγησης, εμφανίζοντας μονοδιάστατη απόδοση του ρόλου.