
Ένα δημόσιο μήνυμα γεμάτο αγάπη και εκτίμηση αφιέρωσε ο Αλέξανδρος Πολυχρονιάδης στη σύντροφό του, Μελίνα Νικολαΐδη. Μέσα από τα λόγια του, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για τη στάση που έχει κρατήσει στη σχέση τους, τονίζοντας πως ποτέ δεν τον έφερε σε δύσκολη θέση απέναντι σε κανέναν.
Ο Αλέξανδρος Πολυχρονιάδης μοιράστηκε δημόσια τα συναισθήματά του για τη Μελίνα Νικολαΐδη, επιλέγοντας να εκφράσει την εκτίμηση και τον σεβασμό που τρέφει για εκείνη.
Σε μια ανάρτηση με προσωπικό χαρακτήρα, αναφέρθηκε στη μεταξύ τους σχέση και στις αξίες που, όπως υποστήριξε, τη χαρακτηρίζουν. Ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα στη διακριτικότητα, την ειλικρίνεια και τη στήριξη που έχει δεχθεί από τη σύντροφό του.
«Ευχαριστώ που δεν με φέρατε ποτέ σε δύσκολη θέση», έγραψε χαρακτηριστικά, σε μια φράση που τράβηξε την προσοχή των διαδικτυακών του φίλων και προκάλεσε θετικά σχόλια.
Το ζευγάρι επιλέγει συχνά να μοιράζεται στιγμές από την καθημερινότητά του μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, χωρίς ωστόσο να δίνει συχνά αφορμές για δημόσιες αντιπαραθέσεις ή έκθεση της προσωπικής του ζωής.
Η ανάρτηση του Αλέξανδρου Πολυχρονιάδη ερμηνεύτηκε ως μια δημόσια ένδειξη αγάπης και αναγνώρισης προς τη Μελίνα Νικολαΐδη, επιβεβαιώνοντας το καλό κλίμα και τον ισχυρό δεσμό που φαίνεται να τους ενώνει.



































