Τρυφερό οικογενειακό στιγμιότυπο από την Αλεξάνδρα Νίκα με τα δύο παιδιά της

Τρυφερό οικογενειακό στιγμιότυπο από την Αλεξάνδρα Νίκα με τα δύο παιδιά της

Η Αλεξάνδρα Νίκα ανέβασε φωτογραφία με τον γιο και τη νεογέννητη κόρη της

Μια ιδιαίτερα προσωπική και τρυφερή ανάρτηση μοιράστηκε η Αλεξάνδρα Νίκα, δημοσιεύοντας φωτογραφία στην οποία απεικονίζονται ο γιος της και η νεογέννητη κόρη της. Η εικόνα προκάλεσε θετικά σχόλια, αναδεικνύοντας τη νέα καθημερινότητα της οικογένειας.

Μία φωτογραφία με τον γιο και τη νεογέννητη κόρη της δημοσίευσε η Αλεξάνδρα Νίκα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η σύζυγος του Κωνσταντίνου Αργυρού μοιράστηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου με τους διαδικτυακούς της φίλους ένα στιγμιότυπο, στο οποίο εμφανίστηκε να κρατάει στην αγκαλιά της τον μικρό Βασίλη, ενώ η κόρη της, που θα ονομαστεί Μιράντα, βρισκόταν μέσα στο καρότσι της. Το Instagram story που έκανε η Αλεξάνδρα Νίκα τραβήχτηκε σε έναν κήπο.

Δείτε τη φωτογραφία

Η Αλεξάνδρα Νίκα ανέβασε φωτογραφία με τον γιο και τη νεογέννητη κόρη της

Το ζευγάρι απέκτησε τον πρωτότοκο γιο του, Βασίλη τον Νοέμβριο του 2024, ενώ στις 8 Ιουνίου του 2026 ήρθε στον κόσμο και η κόρη του. Λίγες ημέρες μετά, στις 11 Ιουνίου, η Αλεξάνδρα Νίκα πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο, έχοντας στο πλευρό της τον σύζυγό της.

Ο τραγουδιστής είχε δηλώσει για τη γέννηση του δεύτερου παιδιού τους: «Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα στον κόσμο. Ήμουν σε όλη τη διάρκεια του τοκετού, δεν γινόταν να το χάσω αυτό», ενώ η  Αλεξάνδρα Νίκα είχε προσθέσει:  «Είμαι πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη. Είμαι με τρεις ώρες ύπνο, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένη που δεν έχει σημασία αυτό».