
Σε καλοκαιρινό mood βρίσκεται η Ανδρομάχη, η οποία μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στιγμές χαλάρωσης από την παραλία, δημοσιεύοντας φωτογραφία με μαγιό και ένα προσωπικό μήνυμα
Η Ανδρομάχη απόλαυσε τον ήλιο και τη θάλασσα, ανεβάζοντας μια νέα φωτογραφία της από παραλία, όπου ποζάρει με μαγιό σε χαλαρό και καλοκαιρινό κλίμα.
Η τραγουδίστρια συνόδευσε την ανάρτησή της με μια λιτή αλλά χαρακτηριστική λεζάντα, αποκαλώντας τη θάλασσα «καταφύγιό» της, δείχνοντας πόσο σημαντική είναι για εκείνη η επαφή με το φυσικό περιβάλλον και οι στιγμές ξεκούρασης.
Η ανάρτηση συγκέντρωσε θετικά σχόλια από τους θαυμαστές της, οι οποίοι σχολίασαν τόσο τη φυσική της παρουσία όσο και την ανεπιτήδευτη διάθεση των καλοκαιρινών της στιγμών.







































