
Σοβαρές δυσκολίες αντιμετωπίζουν αρκετά νοσοκομεία στη Γερμανία εξαιτίας του έντονου κύματος ζέστης, με τις υψηλές θερμοκρασίες να αναδεικνύουν τις ελλείψεις σε συστήματα κλιματισμού και να δημιουργούν πιεστικές συνθήκες για ασθενείς και υγειονομικό προσωπικό.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, οι συγγενείς ασθενών κλήθηκαν να φέρουν πάγο από το σπίτι, προκειμένου να συμβάλουν στην ανακούφιση των νοσηλευόμενων από τη ζέστη. Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις και έχει επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση για την ετοιμότητα των νοσοκομείων απέναντι στα ολοένα συχνότερα ακραία καιρικά φαινόμενα.
Οι επαγγελματίες υγείας επισημαίνουν ότι οι παρατεταμένοι καύσωνες δυσχεραίνουν σημαντικά τη νοσηλεία, ιδιαίτερα για ηλικιωμένους, χρονίως πάσχοντες και ασθενείς που νοσηλεύονται σε θαλάμους χωρίς επαρκή ψύξη.
Το ζήτημα έχει προκαλέσει πολιτικές αντιδράσεις στη Γερμανία, με ειδικούς να ζητούν άμεσες επενδύσεις στις υποδομές των δημόσιων νοσοκομείων, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που δημιουργεί η κλιματική αλλαγή.
Η κατάσταση αναδεικνύει τις αυξανόμενες πιέσεις που δέχονται τα ευρωπαϊκά συστήματα υγείας κατά τη διάρκεια ακραίων θερμοκρασιών, με τους ειδικούς να προειδοποιούν ότι η προσαρμογή των νοσοκομειακών εγκαταστάσεων αποτελεί πλέον ζήτημα δημόσιας υγείας.








































