Categories: Οικονομία

Σουπερμάρκετ: Πάνω από 1,8 δισ. ο τζίρος τους

Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 24 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 14,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 26 Μαΐου 2019.

Συνεχίζεται η αύξηση του τζίρου στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων 13 εβδομάδες μετά την εμφάνιση κρουσμάτων κοροναϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών), με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες, ανήλθαν σε 1,806 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-24/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-26/5/2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 1,486 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 21,5%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (26/5/2019), ανήλθαν σε 123 εκατ. ευρώ έναντι 114,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,1%.

Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 24 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 14,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 26 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/2/2020-24/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (20% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (30,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (21,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (24% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 476,6%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 313,7%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 266,8% και το οινόπνευμα με αύξηση 228,1%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (4,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (-3,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 27,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα υδραυλικά είδη, με αύξηση τζίρου 324,8%, τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 317,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 231,8%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,5%, το ρούμι με αύξηση 144,1% και το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 139,2%.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Recent Posts

8 tips που θα σε βοηθήσουν να την παλέψεις με το κρύο αυτές τις ημέρες!

Κάτι τέτοιες μέρες, που με το που ανοίγεις την πόρτα του σπιτιού σου νιώθεις τα…

Σπείρα διαρρηκτών στην Αττική: 12 συλλήψεις για κλοπές και απάτες σε βάρος ηλικιωμένων

Μία σπείρα διαρρηκτών που δρούσε στην Αττική, «γδύνοντας» σπίτια και εξαπατώντας ηλικιωμένους, εξαρθρώθηκε από τις…

Byron: Χείμαρροι-φονιάδες παρασύρουν αυτοκίνητο στην Άνω Βλυχάδα – Βίντεο ντοκουμέντο

Η κακοκαιρία Byron προκαλεί έντονα προβλήματα σε πολλές περιοχές της χώρας. Στην Άνω Βλυχάδα, ορμητικοί…

Σκηνές δράσης στη Ρουμανία: Οδηγός με αδιαθεσία εκτόξευσε Mercedes πάνω από οχήματα

Δείτε το video   Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.   Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από…

Μέτρα έκτακτης ανάγκης από τον Δήμο Αθηναίων για την κακοκαιρία

Σε 24ωρη επιφυλακή βρίσκεται ο Δήμος Αθηναίων από το βράδυ της Πέμπτης 4/12 έως και…

SYRIZA (bad) Bank – το σενάριο να πάρει το κόμμα ο Πολάκης

Το κόμμα Τσίπρα δημιουργεί τάσεις φυγής στελεχών, αλλά ο Πολάκης μένει ΣΥΡΙΖΑ (περισσότερα…)