Η νέα γενιά επιδραστικών ανθρώπων δεν προέρχεται μέσα από τον χώρο της διανόησης αλλά των social media.
Μετά το Μall των millennials, που δεν είναι άλλο από το Instagram, ήρθε το TikTok για να αναδείξει τη νέα φυλή διάσημων, ανήλικων και πάμπλουτων που απλά κάνουν πλάκα.
Το hotspot των Z Genres μετρά πάνω από 1 διεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως και σε αυτό συχνάζει η νέα γενιά των e-girls and boys, με τα βίντεό τους να ξεπερνούν σε downloads αυτά του Instagram. Κάτι που ξεκίνησε ως μια εφαρμογή με χιουμοριστικά βίντεο εδραιώθηκε πλέον ως το νέο υπερόπλο μάρκετινγκ για τη βιομηχανία της μόδας, του θεάματος και της ομορφιάς.
Στο TikTok οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν, να αποθηκεύσουν και να μοιραστούν βίντεο η διάρκεια των οποίων δεν ξεπερνά τα 60 δευτερόλεπτα.