Νέο παράπονο για αεροπορικές εταιρείες

Αυξάνονται οι καταγγελίες για περίεργες πρακτικές από την Aegean

Νέο παράπονο από πολίτη για αεροπορικές εταιρείες έρχεται στο φως της δημοσιότητας.

Συγκεκριμένα την Δευτέρα 1/4 η Μαρία Μαρούγκα δεν επιβιβάστηκε στην πτήση της από Γενεύη για Αθήνα. Η νεαρή κοπέλα είχε προγραμματισμένη πτήση από τη Γενεύη προς Κωνσταντινούπολη και από εκεί με ανταπόκριση θα ταξίδευε για Αθήνα.

Όπως ισχυρίζεται η ίδια η κράτηση έγινε μέσω της ιστοσελίδας της Aegean Airlines, με την Turkish Airlines ως τον αερομεταφορέα και ενώ έφτασε νωρίτερα στο αεροδρόμιο την ενημέρωσαν οτι  «έβλεπαν» την κράτηση της αλλά δεν υπήρχε θέση.

Συγκεκριμένα στην ανάρτηση της η κυρία Μαρούγκα έγραψε:

«Όσοι με γνωρίζουν δια ζώσης, θα έχουν καταλάβει πως σπανίως μοιράζομαι σκέψεις δημόσια. Όποτε για να έχω φτάσει σε αυτό το σημείο, μάλλον πρέπει να είναι κάτι σημαντικό.

Θα ήθελα λοιπόν να δημοσιεύσω το γράμμα παραπόνων μου στην Aegean στο οποίο μετά από 12 μέρες και αμέτρητα τηλεφωνήματα δεν έχω πάρει απάντηση.»
Δείτε την ανάρτηση της