Influencers: Το 57% των GenZs θέλει να γίνει σταρ στα social media

infulencers

Την τελευταία πενταετία οι αμερικανικές εταιρείες έχουν σχεδόν τριπλασιάσει το ποσό των εξόδων που διαθέτουν ετησίως στους influencers για λόγους marketing

«Όποια πέτρα και αν σηκώσεις» από κάτω βρίσκεται ένας influencer. Περίπου 200 αστέρες των social media παρακολούθησαν το Δημοκρατικό Εθνικό Συνέδριο τον Αύγουστο, όπου διασκέδασαν σε πολυτελή πάρτι και σε κρουαζιέρες. Μερικοί έφτασαν να συνομιλήσουν με την Kamala Harris. Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει δώσει, επίσης, συνεντεύξεις σε influencer bros, όπως τον Logan Paul και τον Theo Von σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τους ακολούθους τους να τον ψηφίσουν.

Οι πολιτικοί δεν είναι οι μόνοι που έχουν εντοπίσει την ολοένα και αυξανόμενη επιρροή των σταρ των social media. Τα τελευταία πέντε χρόνια οι αμερικανικές εταιρείες έχουν σχεδόν τριπλασιάσει το ποσό των εξόδων για λόγους marketing, που διαθέτουν ετησίως στους influencers.

Σύμφωνα με το eMarketer, μια εταιρεία ερευνών, το ποσό αυξήθηκε τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια. Το λεγόμενο «influencer marketing», είναι κομμάτι κάθε μεγάλης εταιρείας που σέβεται τον εαυτό της στη σύγχρονη εποχή, ανέφερε ο Mark Read, επικεφαλής της WPP, που έχει διαφημιστικά πρακτορεία, όπως το Ogilvy και το Mindshare. Η Walmart, γίγαντας λιανικής, έχει συνεργαστεί με τους αστέρες του TikTok Charli και Dixie D’Amelio. Η Louis Vuitton, μάρκα πολυτελείας, έχει κάνει καμπάνιες με την Emma Chamberlain, μια YouTuber.

Η Goldman Sachs, εκτιμά ότι από πέρυσι υπήρχαν περισσότεροι από 50 εκατομμύρια influencers παγκοσμίως, από fashionistas στο Instagram και κωμικούς στο TikTok μέχρι gamers στο YouTube. Υπολογίζει ότι η κατάταξή τους διογκώνεται μεταξύ 10% και 20% ετησίως. Ορισμένοι influencers βλέπουν τη δουλειά ως χόμπι. Άλλοι φιλοδοξούν να το κάνουν επάγγελμά τους, παρασυρμένοι από ιστορίες σούπερ σταρ που βγάζουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια για μια ανάρτηση και εκμεταλλεύονται τους πάμπολλλους οπαδούς τους για να λανσάρουν τις δικές τους επωνυμίες. Το 57% των Gen Zs στην Αμερική θα ήθελε να είναι influencer στα social media, σύμφωνα με τη Morning Consult, έναν ερευνητή. Το 53% το περιγράφει ως «αξιόπιστη επιλογή καριέρας».

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr