Καλαμάτα: Πέθανε ο επιχειρηματίας Χρίστος Παπαδημητρίου σε ηλικία 44 ετών

xristos-papadimitriou__1_

Αποτέλεσε την τρίτη γενιά στην εταιρεία που είναι γνωστή για τα προϊόντα «Kalamata Papadimitriou» – Το τελευταίο διάστημα έδινε γενναία μάχη για τη ζωή του – Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1939, εκτοξεύτηκε στα χέρια του

‘Εφυγε από τη ζωή σε ηλικία 44 ετών ο γνωστός επιχειρηματίας από την Καλαμάτα, Χρίστος Παπαδημητρίου, ο οποίος έδινε το τελευταίο διάστημα γενναία μάχη για τη ζωή του.

Ο Χρίστος Παπαδημητρίου αποτέλεσε την τρίτη γενιά στην εταιρεία «Παπαδημητρίου Χ.Κ. Α.Β.Ε.Τ.», γνωστή από τα προϊόντα «Kalamata Papadimitriou» και με σημαντική τυποποιητική και εξαγωγική δραστηριότητα στον χώρο του ελαιόλαδου, του μπαλσάμικου, της μουστάρδας και άλλων προϊόντων τροφίμων, έχοντας αφήσει τη σφραγίδα του στην εταιρεία με τις καινοτομίες που είχε εισάγει.

Ήταν παντρεμένος με την Σεβαστή Σκούλικα και μαζί απέκτησαν δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο και τον Νικόλα.

Η κηδεία του, σύμφωνα με την eleftheriaonline.gr, θα γίνει το Σάββατο στις 11 π.μ. στον Ναό της Υπαπαντής στην Καλαμάτα.

dyo-papadimitriou
Ο Χρίστος Παπαδημητρίου με τον πατέρα του, Κώστα

Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1939 και εκτοξεύτηκε στα χέρια του

Το 1939, ο 29χρονος Χρίστος Παπαδημητρίου ίδρυσε την εταιρεία που υπάρχει μέχρι και σήμερα στην Καλαμάτα. Αρχικά δραστηριοποιούνταν με το εμπόριο και την εξαγωγή τοπικών προϊόντων της Καλαμάτας όπως αποξηραμένα σύκα, ελιές Καλαμών και ελαιόλαδο. Από το 1950 μπήκε στη βρετανική, την ολλανδική και τη γερμανική αγορά κυρίως μέσω της σταφίδας.

Έπειτα ανέλαβε ο Κώστας Παπαδημητρίου που όντας οινολόγος με σπουδές στη Γαλλία εξέλιξε την εταιρεία και δημιούργησε το πρώτο ελληνικό βαλσαμικό ξίδι από κορινθιακή σταφίδα.

Το 2004 είχε έρθει η ώρα του εγγονού Χρίστου Παπαδημητρίου να αναλάβει τα ηνία της εταιρείας. Υπό την καθοδήγησή του, αναπτύχθηκαν νέες σειρές ποϊόντων βασισμένες στο βαλσαμικό ξίδι, όπως οι κρέμες βαλσαμικού και οι μεσογειακές μουστάρδες.

Επιδιώκοντας όλα τα προϊόντα της εταιρείας να διατηρούν την ελληνική τους ταυτότητα, αξιοποιήθηκαν πλήρως τα τοπικά προϊόντα όπως το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, το βαλσαμικό ξίδι, το ελληνικό μέλι και φρούτα Μεσσηνίας.

Υπό την καθοδήγησή του, το 2013 η εταιρεία εντάχθηκε στο διεθνές δίκτυο Endeabor, καταφέρνοντας να είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία στον κλάδο των τροφίμων που γίνεται μέλος.