Οι γιοι της Britney Spears έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι

Οι γιοι της Britney Spears έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι

Οι γιοι της Britney Spears έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι

Ένα νέο κεφάλαιο φαίνεται πως ανοίγουν οι γιοι της Μπρίτνεϊ Σπίαρς, καθώς πραγματοποίησαν το ντεμπούτο τους στην πασαρέλα, συμμετέχοντας σε επίδειξη μόδας στο πλαίσιο της Paris Fashion Week.

Οι γιοι της Britney Spears πραγματοποίησαν την πρώτη τους εμφάνιση ως μοντέλα στην πασαρέλα, συμμετέχοντας σε επίδειξη που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι.

Η παρουσία τους προσέλκυσε το ενδιαφέρον φωτογράφων και ανθρώπων της μόδας, με τα δύο αδέλφια να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο, παρουσιάζοντας δημιουργίες γνωστού οίκου.

Η εμφάνισή τους σχολιάστηκε έντονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου πολλοί χρήστες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για το νέο επαγγελματικό τους ξεκίνημα και τις ομοιότητές τους με τη διάσημη μητέρα τους.

Παρότι η Britney Spears δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια για το ντεμπούτο των παιδιών της, η συμμετοχή τους σε ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της παγκόσμιας μόδας σηματοδοτεί ένα νέο βήμα στη δημόσια παρουσία τους.