Στο πλαίσιο της έκθεσης με τίτλο «Splash! A Century of Swimming and Style»
Η έκθεση, με τίτλο «Splash! Ένας Αιώνας Κολύμβησης και Στυλ», θα ανοίξει στο Design Museum τον Μάρτιο, εξετάζοντας την εξέλιξη της κολύμβησης μέσα από κοινωνικές, πολιτιστικές, τεχνολογικές και περιβαλλοντικές οπτικές τα τελευταία 100 χρόνια.
«Η αφήγηση ξεκινά από τη δεκαετία του 1920, όταν τα μαγιό αντικατέστησαν τα βικτωριανά ενδύματα και οι παραθαλάσσιες διακοπές έγιναν μόδα», αναφέρει το Μουσείο σε ανακοίνωσή του.
Η έκθεση θα εστιάσει επίσης στη θέση της κολύμβησης στη σύγχρονη εποχή, αναλύοντας πώς επηρεάζει τις αντιλήψεις για την αυτονομία του σώματος, τη φυσική δραστηριότητα, αλλά και τη σύνδεσή της με περιβαλλοντικά θέματα.
Η τηλεοπτική σειρά «Baywatch», που προβαλλόταν από το 1992 έως το 1997, συγκέντρωνε περίπου 1,1 δισεκατομμύρια θεατές εβδομαδιαίως, πολλοί εκ των οποίων παρακολουθούσαν για να δουν την Άντερσον με το κόκκινο μαγιό να τρέχει αργά στην παραλία. Μετά το τέλος της σειράς, το μαγιό πέρασε στην κατοχή του Ντέιβιντ Χέισελχοφ, ο οποίος υποδυόταν τον αρχηγό των ναυαγοσωστών, πριν καταλήξει στο BikiniARTmuseum στη Γερμανία. Το μουσείο συμφώνησε να το δανείσει για την έκθεση.
Η ίδια η Άντερσον δήλωσε πέρυσι στη Vogue ότι φοράει περιστασιακά ένα μαγιό από τη συλλογή της για διασκέδαση, σημειώνοντας ότι ακόμα της ταιριάζει.
Περισσότερα από 200 αντικείμενα θα εκτεθούν στην έκθεση, καταγράφοντας την ιστορία της κολύμβησης. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το μαγιό της Λούσι Μόρτον, που κέρδισε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1924 στα 200 μέτρα πρόσθιο, καθώς και το LZR Racer, το οποίο απαγορεύτηκε επειδή θεωρήθηκε ότι προσφέρει τεχνολογικό πλεονέκτημα.
Όπως αναφέρει ο Guardian, η έκθεση θα διαρκέσει από τις 28 Μαρτίου έως τις 17 Αυγούστου 2025.