Δείτε πώς ο καταιγισμός των πληροφοριών στα social media επηρεάζουν τον εγκέφαλό μας.
Το φαινόμενο «popcorn brain» αναφέρεται στην τάση της προσοχής και της συγκέντρωσής μας μετατοπίζετε γρήγορα από το ένα πράγμα στο άλλο, όπως σκάει το καλαμπόκι όταν γίνεται ποπ κορν.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Irvine υπογραμμίζουν ότι η μέση διάρκεια προσοχής μας στην οθόνη μειώθηκε από 2,5 λεπτά το 2004 σε 75 δευτερόλεπτα το 2012 και σε 47 δευτερόλεπτα σήμερα.
Διαβάστε περισσότερα στο kontasou.com