
Η Στεφανία Γουλιώτη άφησε για λίγο στην άκρη τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις και απόλαυσε στιγμές ξεγνοιασιάς στην Αθήνα, την οποία χαρακτήρισε ως μια από τις πιο όμορφες πόλεις του κόσμου. Η ηθοποιός μοιράστηκε εικόνες από την καλοκαιρινή της διάθεση, εντυπωσιάζοντας τους διαδικτυακούς της φίλους.
Μια διαφορετική πρόταση για διακοπές έκανε μέσω Instagram η Στεφανία Γουλιώτη.
Η ηθοποιός ανήρτησε μια σειρά φωτογραφιών της ίδιας σε πισίνα ξενοδοχείου και φόντο… την Αθήνα!
Φορώντας ένα καφέ μπικίνι αποτύπωσε τις διακοπές της αυτές σε διάφορες χρονικές στιγμές, από το μεσημέρι μέχρι το σούρουπο.



Όπως έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα της ανάρτησής της «διακοπάροντας στην πιο όμορφη πόλη του κόσμου!!!», βάζοντας hashtag την Αθήνα.
Δείτε την ανάρτηση της Στεφανίας Γουλιώτη




































