Το πρόβλημα έχει πλέον επιλυθεί – Δεν υπήρξε κακόβουλη επίθεση – Ταλαιπωρία ωρών για ταξιδιώτες που έφταναν στη Βρετανία
Η βλάβη, η οποία έχει πλέον επιδιορθωθεί, σημειώθηκε στη βάση δεδομένων του συστήματος με τίτλο Border Crossing, το οποίο, σύμφωνα με την Daily Mail, τέθηκε σε λειτουργία πριν από τρία χρόνια και κόστισε 372 εκατομμύρια λίρες (432 εκατ. ευρώ) στους Βρετανούς φορολογούμενους.
Από τη βλάβη επηρεάστηκαν όλα τα μεγάλα αεροδρόμια, στο Γκάτγουικ, το Στάνστεντ, το Μάντσεστερ, το Μπρίστολ, το Σαουθάμπτον, το Εδιμβούργο, τη Γλασκώβη και το Αμπερντίν.
Βίντεο και φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στα social media αποτύπωσαν τις μεγάλες ουρές στις πύλες εισόδου των αεροδρομίων.
Σύμφωνα με το Sky News ταξιδιώτες εγκλωβίστηκαν για ώρες μέσα στα αεροπλάνα μετά την προσγείωση ενώ άλλοι κατήγγειλαν ότι λόγω των καθυστερήσεων έχασαν ανταποκρίσεις με τρένα και άλλα μέσα μεταφοράς.
«Δεν μας έλεγαν τίποτα. Δεν μας έδωσαν νερό. Τα μωρά έκλαιγαν» περιέγραψαν ταξιδιώτες που επηρεάστηκαν από τη βλάβη.
Εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών της Βρετανίας είπε στο Sky News ότι «οι e-gates στα βρετανικά αεροδρόμια επέστρεψαν σε λειτουργία λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Όταν οι μηχανικοί μας εντόπισαν το ευρύτερο πρόβλημα στο δίκτυο στις 19:44 το βράδυ της Τρίτης ενεργοποιήθηκε μέσα σε έξι λεπτά το εφεδρικό σύστημα. Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε κίνδυνος για την ασφάλεια των συνόρων και δεν υπήρξε κάποια ένδειξη για κακόβουλη διαδικτυακή δραστηριότητα».